شلوار زنانه و مردانه ، اسپرت

  • ۰
  • ۰


نکاتی در پوشیدن مدل جین
آن را زیاد پرو کنید
یکی از اصول مهم در خرید جنس جین ، تعدد پرو است. هیچ وقت انتظار نداشته باشید که سری دوزی های جین با هر برندی، مناسب اندازه و استایل شما باشد.

 

مدلهای جین باید اندازه باشد
شلوار جین را بعضی ها بدون کمربند استفاده می کنند و بر خلاف کت و شلوار پارچه ای، خیلی الزامی به استفاده از کمربند و سبک استایل شق و رق اصطلاحا نیست! به همین خاطر، به جای تمرکز کردن بر روی لیبل آن که گاهی اوقات fake (تقلبی) است، به اندازه بودن شلوار متناسب با اندازه کمر و قد و استایل بدنی خود تمرکز کنید.
بعضی در خرید شلوار جین ، فقط به طول شلوار و پهنای کمر توجه می کنند و بدون پرو کردن، ان را انتخاب یا رد می کنند. در حالی که بارها مشخص شده که بر خلاف تصور عموم، لیبل ها راهنمای خوبی نیستند و تعریف هر شرکت از سایز کوچک یا بزرگ متفاوت است.
جین های روشن و تیره
معمولا افرادی که چاق هستند، رنگ های روشن آنها را بد ترکیب نشان می دهد و این افراد معمولا از رنگ های روشن اجتناب می کنند. گر چه چاقی و لاغری نباید افراد را از شاد زیستن و شاد پوشیدن و سبک زندگی خلاق و جذاب دور کند.
اگر قصد دارید که فردی منطقی، شیک و خاص به نظر برسید، رنگ های تیره (خوشبختانه یا متاسفانه) چنین برداشت ذهنی را به کسی که شما را در این نوع لباس می بیند، ایجاد می کند. رنگ های تیره به خصوص برای افراد چاق، انتخاب مطلوب تری از رنگ های خیلی روشن است. البته توجه کنید که جین تیره، الزام شما به شستشوی متعدد آن را به شدت کاهش می دهد.
لکه های بر روی جین
اگر شلوار لی خریداری می کنید که در قسمتی از آن، لکه های سفید رنگ یا خط های روشن قرار دارد، توجه را به خود جلب می کند و اصطلاحا آن رنگ روشن، بر روی آن نقطه از بدن، تمرکز بیشتر ایجاد می کند. اگر جین ، لکه های سفید یا برش های کوچک داشته باشد، آن قسمت از بدن شما بزرگ ترین به نظر می رسد و توجه دیگران را به خود جلب می کند.
شلوار جین برای تمامی فصول
شلوار جین از جمله لباس هایی است که با آن می توان لباس های مختلف را در فصول گوناگون ست کرد. در واقع شلوار جین ، لباسی برای همه فصول خواهد بود

  • ۹۹/۰۲/۰۹
  • جاوید سلمان

اسپرت

جین

زنانه

شلوار

لی

مردانه