شلوار زنانه و مردانه ، اسپرت

  • ۰
  • ۰

جنس کتان
کتان ، مناسب تمام فصول است که طرح ساده‌ای نیز دارد. اما در این چند سال گذشته طراحان مد و فشن توجه ویژ‌ای به این مدل شلوار داشته‌اند و در نتیجه مدل شلوار کتان را به شکل امروزی و جذابی تغییر دادند.

اگر به مدل کتان مردانه علاقه دارید، می‌توانید این مدل لباس را با یک کفش ورزشی مردانه، صندل، کانورس آل‌استار یا کفش چرم مردانه ترکیب کنید. همچنین ژیله مردانه و پلیور با رنگ‌های مکمل استایل شما را متفاوت می‌کنید.

شلوار اسلش آقایان 

شلوار اسلش به عنوان یک شلوار اسپرت وارد بازار شد، با این حال این روزها بیشتر آقایان جوان در مراسم‌های دوستانه و غیررسمی این مدل شلوار را به تن می‌کنند. پایین شلوار اسلش، کشی و جمع و معمولا از بالا کمی آزاد است. در ایران این مدل شلوار مردانه به عنوان شلوار گِت نیز شناخته شده است
در واقع شلوار اسش یک شلوار اسپرت و راحتی است که در اکثر مواقع از آن به عنوان “شلوار ورزشی” ، شلوارهایی که برای تیپ بیرون از منزل “به استثناء مکان های رسمی” و در بعضی مدل ها هم به عنوان لباس راحتی و خانگی استفاده می شود..
بر اساس تارخچه مد و پوشاک ورزشی، شلوار اسلش را برای دوندگان فرانسوی طراحی کرده بودند، از این رو بهتر است این شلوار را با لباس‌های کژوال ترکیب کنید. 
 کفش اسپرت مردانه، پیراهن و تیشرت مردانه یک انتخاب مناسب است که ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند. همچنین در فصل‌های خنک می‌توانید شلوار اسلش را به همراه یک سویشرت یا هودی مردانه به تن کنید

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • جاوید سلمان

اسپرت

زنانه

شلوار

مردانه