شلوار زنانه و مردانه ، اسپرت

  • ۰
  • ۰

 به نظر می‌رسد مدل فاق بلند یکی از استایلهای مورد علاقه آقایان مسن است. اما یکی از مدهای آقایان امسال برای کلیه سنین، این سبک است.این شلوار نه تنها بزرگی شکم را پنهان می‌کند، بلکه در زیبایی استایل مردانه تاثیر دارد.

 

رنگ شلوار فاق بلند مردانه مورد توجه بسیاری از افراد مشهور در فرش قرمز قرار گرفته است. به همین دلیل به غیر از مشکی، رنگ شتری، کِرم، سبز یشمی و زیتونی و آبی نفتی مورد توجه آقایان خوش سلیقه و علاقمند به مد فشن قرار گرفته است.
شما می‌توانید با این مدل شلوار، یک استایل متفاوت و به یادماندنی داشته باشید. به همین جهت از پوشیدن کفش ورزشی با یک شلوار پارچه‌ای یا کتان نترسید و ریسک خوشتیپ شدن را به جان بخرید. همچنین یک کت تک مردانه به همراه این مدل شلوار و یک پلیور یقه اسکی، می‌تواند امضای شما از استایل متفاوت‌تان باشد.

شلوار پیلی‌دار مردانه

حتما در یکی از عکس‌های قدیمی پدر یا پدربزرگ‌تان یک شلوار پیلی‌دار دیده‌اید. این مدل شلوار مردانه از کمر چند پیلی دارد. البته این نکته را هم ذکر کنیم که مدل جدید شلوار پیلی‌دار، مانند شلوار پدر یا پدربزرگ‌تان نیست و کاملا ظاهر جذابی دارد.
شلوار پیلی‌دار مردانه کمی در پا آزاد است و بعضی از آقایانی که به استایل متفاوت و مد و فشن علاقه دارند، کمی پاچه این مدل شلوار را تا می‌زنند و آن را با یک جوراب رنگی یا خال‌خالی سِت می‌کنند. اگرچه در بیشتر مواقع کسی به جزئیات اهمیت نمی‌دهد، اما جزئیات و اکسسوری در فشن، تغییر چشمگیری ایجاد می‌کند.
این مدل شلوار را می‌توانید با یک کت سِت کنید و استایل نیمه رسمی و جذابی داشته باشید. همچنین پیراهن طرح‌دار یا راه‌راه یا پلیور یقیه اسکی، ظاهر شما را مدرن و خاص می‌کند.

اگر تمایل در مورد شلوار زنانه مجلسی بیشتر بدانید و با انواع مدلهای موجود آشنا شوید حتما به لینک درج شده مراجعه کنید.

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • جاوید سلمان

اسپرت

زنانه

شلوار

مردانه